הרחקת כאבי שיניים בקלות: טיפול מונע אצל השיננית

אם נצטרך לדרג את רמות הכאב של הכאבים השונים שאליהם אנחנו עלולים להיחשף במהלך חיינו, אין ספק כי כאבי השיניים יתפסו מקום לא רע בראשה של רשימה כזו, ולא בכדי. כי, בניגוד לצירי הלידה, למשל (שאף הם נמצאים הראש הרשימה) ובאופן טבעי, צפויים (מפחידים, כואבים, אבל צפויים), כאבי השיניים עלולים להפתיע אתכם, ולעשות זאת, בעיקר, בזמנים שאינכם מוכנים להם נפשית – בשעת ארוחה (לדוגמה, בשל שבירת שן או נפילת סתימה) או באישון לילה, מחוץ לשעות הקבלה של רופאי השיניים.

רבים, אמנם, נוטים לראות בכאבי שיניים (או בבעיות השיניים שמהן הם נובעים) תוצאה של גנטיקה, אבל, בחלק גדול מהמקרים, דווקא יש מה לעשות על מנת שלא להגיע למצב של כאב שיניים התוקף אתכם בפתאומיות באמצע הלילה.

זיהוי מוקדם עשוי למנוע כאב מאוחר יותר

הגיונית, אם בעיות שיניים וחניכיים הן גנטיות, לנו, הסובלים מאותם גנים גרועים, לכאורה, אין הרבה מה לעשות, חוץ מלקבל את גורלנו בהכנעה ולשבת ולהמתין לכאב ש"נגזר" עלינו מלמעלה. אבל זה בדיוק העניין, יש המון מה לעשות בנוגע לכך, וזה מתחיל (איך לא?) בביקור סדיר בתדירות קבועה אצל שיננית.

וכאן, אנחנו עוצרים על מנת להפריך מיתוס נוסף. בעיני רבים, תפקידה של השיננית חשוב בהרבה פחות מזה של רופא השיניים, מאחר ובחלק מהמקרים, הוא מסתכם בהסרת האבנית המצטברת, ואולי גם (במקרה הצורך) במתן הדרכה להיגיינה דנטאלית נכונה. אולם, בפועל, שיננית היא אשת המקצוע שיושבת בקו הראשון של השיניים שלכם בכל הנוגע לעששת ולמחלות חניכיים! כל נגע עששת, כל סדק בשן, כל דלקת חניכיים בשלביה המוקדמים ביותר – יזוהו ויאותרו על ידי שיננית מקצועית בעת טיפול השיננית התקופתי שלכם.

שיננית – השותפה המקצועית שלכם לשמירה על בריאות שיניכם

גם אם כל טיפול המבוצע בשיניים נחשב למפחיד ומכאיב, בין אם הוא מבוצע על ידי שיננית הרצליה, במרפאת בינת השן, רופא שיניים או רופא שיניים המתמחה בתחום מסוים (אורתודונט, פריודונט וכן הלאה), שינניות נתפשות כפחות "מרתיעות" מרופאים, ולכן, ניתן (רצוי ואף חשוב!) להתייעץ איתן בכל הנוגע לבעיות היגיינת הפה, בעיות שיניים או בעיות חניכיים שהתגלו בין טיפול תקופתי אחד לבא אחריו. במרבית המקרים, פתרון הבעיה עשוי להסתכם ברמת טיפול השיננית ולא יצטרך להיות מועבר לטיפולו של רופא השיניים (שהוא, כזכור, מרתיע ומפחיד יותר).

אנחנו, בבינת השן, מודעים לכל האספקטים הנוגעים לטיפול בשיניים!

לצד המקצועיות, העדכניות והציוד החדשני שבמרפאה, אנחנו מודעים לתחושות השונות שעלולות להתעורר בליבם של המטופלים שלנו. ולכן, אנחנו מקפידים לתת לכל אחד מהמטופלים של יחס אישי ומרגיע ותשומת לב המאפשרים לו להתמודד באופן מרגיע וטוב יותר עם טיפולי השיניים והפרוצדורות שעליו לעבור.